Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Exstirpatio fistulae ani

Sipolyműtétem és a gyógyulás

Friss topikok

  • dslll: Azt hiszem rájöttem. Más a seggem, a bőr jobban feszül. A farokcsontnál van egy "gát", jobban kiál... (2012.10.01. 21:25) Negyvennegyedik nap
  • dslll: Futottam két kört a kefírrel. Semmi bajom nem lett, így az aszalt sárgabarack a bűnös. Illetve én ... (2012.08.18. 08:53) Hetedik nap
  • dslll: A műtét elmaradt, mert nem volt elég altatóorvos, így csúszik négy napot. (A nulladik napon egy ór... (2012.08.11. 15:44) Nulladik nap

Huszonkilencedik nap

2012.09.06. 10:00 dslll

Ma volt a második kontroll. Minden szép, minden jó, gyógyul, semmi gond vele.

Még egyszer majd megyek egy hónap múlva, addigra remélhetőleg teljesen megszűnik a váladékozás is.
A kamillás ülőfürdőt napi egyre redukálom.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sipoly.blog.hu/api/trackback/id/tr1004757701

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása