Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Exstirpatio fistulae ani

Sipolyműtétem és a gyógyulás

Friss topikok

  • dslll: Azt hiszem rájöttem. Más a seggem, a bőr jobban feszül. A farokcsontnál van egy "gát", jobban kiál... (2012.10.01. 21:25) Negyvennegyedik nap
  • dslll: Futottam két kört a kefírrel. Semmi bajom nem lett, így az aszalt sárgabarack a bűnös. Illetve én ... (2012.08.18. 08:53) Hetedik nap
  • dslll: A műtét elmaradt, mert nem volt elég altatóorvos, így csúszik négy napot. (A nulladik napon egy ór... (2012.08.11. 15:44) Nulladik nap

Nulladik nap

2012.08.03. 10:00 dslll

Az előzetes vizsgálatok megvoltak (EKG, labor, röntgen), ma voltam a kórházban velük, adatokat felvenni, egyeztetni. Holnap lesz a műtét.

9 órára mentem, délben szabadultam. :-)
Aki kórházba megy: türelem, türelem, türelem, türelem és türelem. Ja, és türelem.

A kórházi térkép nem stimmel, nincsenek rendesen kitáblázva a dolgok, semmi nem ott van, ahol kéne, rendezetlen, kaotikus.

A dolgozókkal egy nagy bajom van: simán beírnak olyan dolgokat a lapomra, amit nem csináltak meg, és nem is kérdeztek meg. (Pl. "torok tiszta" by aneszteziológus.) A felvételi lapon szereplő "akarok-e karszalagot" és "hagyom-e, hogy orvostanhallgatók csesztessenek" kérdéseket kedvesen megválaszolta helyettem a felvételt végző úr. (Természetesen kérdés nélkül.) Az már külön érdekesség, hogy utánam az egyik betegnek ő magyarázta (én még ott ültem a - felesleges extra - vérvétel után), hogy kérdezzen bátran, idő mindig van, tudjon meg mindent, biztos, hogy nem mondták el az altatásról eztmegazt, talán csak nem figyelt. Hát nem mondták el. Nekem sem.

Amúgy nem volt kifogásom a bánásmód ellen, legfeljebb az udvarias közöny a jellemző.
Azért nem ártana valami elhivatottság az egészségügyi dolgozók között. Aki kórházba megy, az nem jószántából megy, hiszen BETEG. Legalább ennek megfelelően kéne kezelni.

Holnap reggel hétre kell menni, utoljára délután ötkor szabad enni, és éjfélkor inni. Jó is ez ebben a 35 fokban.
A szomjhalál majd másnap délelőtt áll be, gondolom. ;-) Esetleg egy jó kis infúziót, nyam-nyam?


És persze itt is itt vannak az emberiség patkányai. Beáll a járdára a kerékpárút és a parkoló közé ( a járdán jött fel odáig!) a piros Passatjával, majd az abban az öt percben arra járó egyetlen gyalogos nénit majdnem leüti a kivágott ajtajával. Közben persze végig telefonál. Féreg. Az meg biztos csak véletlen, hogy kisebbség.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sipoly.blog.hu/api/trackback/id/tr54698915

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dslll 2012.08.11. 15:44:53

A műtét elmaradt, mert nem volt elég altatóorvos, így csúszik négy napot. (A nulladik napon egy órával azután hívott fel a dokim, hogy eljöttem a kórházból.)

Négy nap extra stressz.
süti beállítások módosítása