Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Exstirpatio fistulae ani

Sipolyműtétem és a gyógyulás

Friss topikok

  • dslll: Azt hiszem rájöttem. Más a seggem, a bőr jobban feszül. A farokcsontnál van egy "gát", jobban kiál... (2012.10.01. 21:25) Negyvennegyedik nap
  • dslll: Futottam két kört a kefírrel. Semmi bajom nem lett, így az aszalt sárgabarack a bűnös. Illetve én ... (2012.08.18. 08:53) Hetedik nap
  • dslll: A műtét elmaradt, mert nem volt elég altatóorvos, így csúszik négy napot. (A nulladik napon egy ór... (2012.08.11. 15:44) Nulladik nap

Tizennyolcadik nap

2012.08.25. 10:00 dslll

Ma reggel kicsit jobban vérzett. Talán azért, mert nem elég laza. Mármint a reggeli. Kaland. Pedig igyekszem, bár az igaz, hogy húst ettem, bűnöztem.

Amúgy azt vettem észre, hogy egyre jobban tudok ülni. Persze puhán, de egyre jobban megy. Talán túl sokat is ültem, estére kicsit megsajdult.

Azt egyébként is szokott, néha úgy belenyilall.

Ez a rostos diéta nem tesz jó, vagy talán a túl sok itthonülés?! 3 kilót híztam majd' három hét alatt. (A kórházba bevonuláskor megméretkeztem, ahhoz képest most ennyi plusz van rajtam.)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sipoly.blog.hu/api/trackback/id/tr514731840

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása